יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

הרחקת יונים בראשון לציון ע"י מרחיק יונים מקצועי


 
הגיע הזמן שתשימו לזה סוף! הרחקת יונים בראשון לציון , מחיר מקצועיות ואמינות ללא פשרות
 
נמאס לכם שהמרפסת כל הזמן מלוכלכת?
היונים עושות לכם רעש

הרחקת יונים כוללת שיטות שונות שמטרתן המרכזית היא להרחיק יונים ואיזורי קינון מאיזורי אוכלוסייה אנושית צפופה. הרחקת יונים חשובה ביותר. הסיבה להרחקת היונים נובעת קודם לכל מכך שיונים המקננות דרך קבע בבתים ושכונות מגורים עלולות להביא איתם מגוון מחלות, חיידקים ותופעות לא בריאות. למשל, יונים ידועות בכך שהן מדביקות בכינים את האנשים בסביבתן עד לכדי יצירת הידבקויות רבות התורמות למגפת כינים ממש.

כך, במידה ונמצא קן יונים על אדן חלון הבית שלכם מומלץ להתחיל לבדוק כינים בכל יום למשך שבוע. זאת ועוד, תופעה הנובעת מנוכחות של יונים הינה ריבוי לשלשת שעשויה לפגוע באיכות החיים הן מבחינה חיצונית- בשל המראה הלא נעים הנוצר והן מבחינת היגיינה- שעשויה להתדרדר. נוסף על כלו אלו יונים מרעישות ומפריעות לשוכני המקום.

שיטות להרחקת יונים
קיימות מספר שיטות מקובלות במיוחד לצורך הרחקת יונים. השימוש בשיטה נבחר בדרך כלל על ידי צוות הרחקת היונים בהתאם לממצאים מאיזור הקינון המיועד להרחקה. כמובן שללקוח יש מה לומר בעניין.

יתרונות של רשת יונים בהרחקת יונים: מדובר בשיטה "ירוקה". זאת אומרת, שיטה שבה אין פגיעה או סכנה לאיכות הסביבה או ליונים עצמן. לא מדובר בטכניקה מכאיבה אלא רק כזו המגבילה גישה לאיזור מסוים. יתרון נוסף, מדובר בשיטה להרחקת יונים בעלת יעילות רבה ביחס לשטח המכוסה ברשת. שטח זה אכן לא יתאים לקינון עבור היונים ולכן הן תפסקנה להגיע אליו.

חסרונות של רשת יונים: במידה והאיזור המכוסה ברשת היה איזור קינון פופולארי של היונים ייתכן כי הן תמשכנה להגיע לתקופה קצרה למקום ויתכן כי ריבוי הלשלשת על הרשת יצור תחושת חוסר נוחות. מעבר לכך, רשת יונים תגביל את היונים מהגעה למיקום מסוים מאד בעוד איזורים סמוכים בהחלט יכולים להוות תחליף טוב ליונים כך שהן תשארנה באיזור.

דוקרנים נגד יונים
הרחקת יונים באמצעות דוקרנים נגד יונים מתבצעת ע"י הצבת מעין שורות של "קוצים" רחבים שמונעים את האפשרות של עמידה וקינון עבור היונים.
יתרונות של דוקרנים נגד יונים: שיטה זו להרחקת יונים נחשבת לשיטה "ירוקה". זאת ועוד, קיימים כיום דוקרנים מיוחדים שבייצורם ותכנונם הושם דגש על כך שלא יכאיבו ליונים. כאלו הם דוקרנים ממתכת דקה. כמובן שמדובר בשיטה יעילה מאד המונעת מהיונים את הישארותן במקום.
חסרונות של דוקרנים נגד יונים: אין לשיטה זו חסרונות בולטים, היא נחשבת למוצלחת ויסודית בהרחקת יונים.

הרחקת יונים בראשון לציון- שירות מהיר ומקצועי בכל רחבי העיר

אנו מתמחים בהרחקת יונים ומעניקים אחריות בגמר העבודה.
הרחקת יונים בהתאמה לתנאי השטח ע"י מוצרים מהאיכותיים בשוק בעלי תו תקן 


למה לבחור בנו

 
הרחקת יונים בטכניקות שונות , אשר נבדקו ע"י מומחים והוכחו כמוצלחות ויעילות
הרחקת יונים עם אחריות ל-3 שנים
 
שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בעלי תו תקן
 
צוות מקצועי ואדיב בעל ניסיון מעל 10 שנים בהרחקת יונים !


טיפול מהיר ויעיל . פתרונות להרחקת יונים בכל תנאי שטח . הימנעות מפגיעה ביונים 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה