יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

דוקרנים נגד יונים


קיימת שיטה מסוימת להרחקת יונים הנקראת דוקרנים נגד יונים. בשיטה זו, פורסים דוקרנים להרחקת יונים באמצעות דבק מיוחד אשר עמיד בפני מזגי אוויר שונים וכן מוגן בפני קרינת שמש UV. דוקרנים נגד יונים ניתן להתקין באמצעות איש מקצוע מיומן להרחקת יונים וכן ניתן באופן עצמאי להתקין את הדוקרנים נגד יונים באמצעות רכישת הדבק המיוחד ושימוש בו בשטח בו הנכם מעוניינים להרחיק את היונים.
דוקרנים נגד יונים
דוקרנים להרחקת יונים מתאימים להתקנה על משטחים ישרים, כגון על גג הבית או לחלופין על מרזב הנמצא על גג הבית. כאשר יונים מקננות על גג רעפים ובו נמצא מרזב, דבר זה עלול להביא לסתימת המרזב באמצעות לשלשת יונים. מרזב סתום אינו מתפקד וכן לשלשת יונים הינו דבר אשר מביא מחלות מסוימות, העלולות לסכן את כל מי שבא במגע עם זה.

דרך נוספת להרחקת יונים הינה באמצעות מוצר הנקרא קפיץ מקפיץ אשר עשוי מחומר נירוסטה חזק במיוחד. הסליל מותקן על משטחים ישרים, כגון שערים וגדרות וכן על קצות גגות רעפים וכן הלאה..

קפיץ מקפיץ עמיד לאורך זמן וכן עמיד בפני מזגי אוויר כגון גשמים ורוחות, הקפיץ אינו מחליד ומצליח לשמור על איכותו לאורך זמן מבלי לפגוע באיכותו. אין באפשרות היונה לנחות ולעמוד באזור בו מותקן הקפיץ מקפיץ, שכן קיום של קפיץ מקפיץ גורם ליונה לאי נוחות הגורם לה להתייאש ולעוף אל מקום אחר. הקפיץ הינו פשוט להתקנה וניתן להתקין אותו באופן פרטני ועצמאי.

אביב הרחקת יונים מבצעים עבודות התקנת דוקרנים להרחקת יונים על גג הבית, כמו כן, מבצעים עבודות התקנת דוקרנים להרחקת יונים ממרזב על גג רעפים, מספקים מוצרים שונים ונלווים להרחקת יונים הכוללים בין היתר, דוקרנים נגד יונים וכן דבק מיוחד להתקנת דוקרנים נגד יונים באופן עצמאי, קפיץ מקפיץ, רשתות נגד יונים, דחלילים להפחדת והרחקת יונים ועוד.

הדוקרנים נגד יונים של אביב הרחקת יונים הינם איכותיים ועמידים לאורך זמן, בעלי תו תקן, ומגיעים בסוגים שונים. הדוקרנים להרחקת יונים הינם עשויים מנירוסטה שהוא ידוע כחומר חזק המספק פתרון מעולה להרחקת יונים משטחים בהם בלתי ניתן להתקין רשת נגד יונים.

אביב הרחקת יונים מומחים להרחקת יונים באמצעות דוקרנים נגד יונים, ומספקים אחריות של עד 5 שנים מיום ביצוע העבודה להרחקת יונים, כמו כן, המוצרים שלנו נמצאו כעמידים וחזקים מפני רוחות וגשמים ובעלי תו תקן, ככה שתוכלו לסמוך עלינו בעיניים עצומות.



אביב הרחקת יונים – הרחקת יונים לצמיתות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה